
Verhuizing naar Heerde
Wij verhuizen terug naar Heerde. Op zaterdagmiddag 5 september open ik mijn nieuwe
atelier bij ons nieuwe huis aan de rand van het bos De Renderklippen.
Een feestelijke opening staat gepland. Vind je het leuk om hierbij aanwezig te zijn dan ben je van harte
welkom! Stuur me dan even een berichtje via mijn email info@lindadezijn.nl dan stuur ik je een uitnodiging.
Ik kijk uit naar je komst!








